10.31.2004

絕佳描述;The best description

I randomly bumped into a description of a girl for herself.
Shockingly, I feel I was reading the self description for you.
Probably this is the thing I need to know long time ago,
however, I just so blind in my imagination,
and forgot you are the Scorpion...

Quote:
"I live in taiwan. I am an outgoing person who likes travel see new place and know new people. I like to go out with friends and listening to music , swimming,and traveling. I have been to italy, usa,japan,hongkong. 我是個動靜皆宜.酷愛美食和旅遊的女生.一直在尋找MR.RIGHT.是要靠老天爺給的緣份.如果你我有緣的話.不妨試試看囉.如果要交朋友一定要附照 片.這是基本的尊重 人跟人在一起~是緣份跟感覺,那是無法勉強!相信每個人會有一生一次的真愛。每個人在生命歷程中會逐漸形成某種樣貌的人,那是獨一無二的樣貌,是結合了態 度、性格、習慣等等而形成的樣貌。理論上,會有另外一個人,他的這些種種樣貌剛好會和你的形成最完美的搭配,指的並不僅僅是互補或默契,這句話的重點在於 「搭配」。也就是說,這樣兩個人的相處會是完全的愉悅。我稱呼這個人為「真愛」。人的一生會不會有這樣的一個真愛呢?當然有,只要有一個你,就會有一個理 論上跟你完全搭配的人。但是在你一輩子甚至好幾輩子中會不會遇到這樣的人呢?我的答案是,天知道。經過幾段感情之後,我漸漸感應到我的真愛會是什麼樣子, 也就是說,只要我遇到,我一定能夠認出他來,雖然我可能一輩子也遇不到。有人說我花心、不專情,我非常認真地說,我太專情了,我愛上的是一個我還沒遇見的 人,而且我為了他而放棄其他所有的可能的情感關係,即使我優游於許多異性朋友之間,但我始終在感情上忠貞不貳,並且也從未讓對方誤解過這一點".....

I think I probably konw what she wants,
but it's just not what I can relate to a relationship.
For sure.

No comments: